~semua cerita disini adalah cerita aku , alya dan aqil~

siapa aku ?
NUR SALIHAH BINTI NORDIN
ibu tunggal
bekerja di goverment sector bagi membesarkan 2 org cahaya mata

siapa alya ?
NUR ALYA SYAIRAH
anak perempuan aku yang kini berumur 7 tahun

siapa aqil
MUHAMMAD AQIL ANAQI
anak lelaki aku yang kini berumur 4 tahun

kebahagian aku kini hanya kami bertiga

check up @ 32 weeks

ops baru nk update , ehehehe ~
sbb kali ni terlebey rajin .. alhamdullilah berat oke walaupon naik 3kg .. so total berat skrg 71kg ... gluppp !!! dpt ke aku turun ke berat yg asal ??? usaha tangga kejayaan .. lepas bersalin baru risau pasal ni k ...
HB 10.3 , erm .. oke lah tu .. sbb dh warded masuk iron dlm badan kan bln 2 ritu .. skrg ni byk makan buah kiwi ngan makan ubat iberet ... dh x nk masuk hospital dh .. panas siot badan masuk ubat tu ... x tahan !!!
tekanan darah oke , x de masalah ...
kaki bengkak ??? mlm jerk !!! tu pon klu siang jln x igt dunia ... nk buat mcm mane , dh keje pon juruteknik komputer kn ??? kene lah berjalan btolkn pc org ..
next appointment lg 2 minggu lg ... pehtu kene g jumpe doc kat hospital hujung bln 4 sbb dorang nk decide sama ada aku leh bersalin normal atau tidak , sbb ank yg 1st dulu czer , keluar gedabak besar !!!
appointment ngan private hospital lak , next week ... 07/04 , klu x minggu ni tp disebabkn ade kenduri kt kg , postpone next week ...

oke lah , nnt rajin update lagik .. tunggu cik abg check gigi ... :)

0 comments: