~semua cerita disini adalah cerita aku , alya dan aqil~

siapa aku ?
NUR SALIHAH BINTI NORDIN
ibu tunggal
bekerja di goverment sector bagi membesarkan 2 org cahaya mata

siapa alya ?
NUR ALYA SYAIRAH
anak perempuan aku yang kini berumur 7 tahun

siapa aqil
MUHAMMAD AQIL ANAQI
anak lelaki aku yang kini berumur 4 tahun

kebahagian aku kini hanya kami bertiga

chech up @ 33 weeks

alhamdullilah tadi check up , sume nye oke ...
kecuali .........
benda ni dari mule dh ade dh ... tp x de lah teruk sgt ... bg aku le .... tp 3 minggu lepas , aku ade pendarahan sikit ... igtkn perkare biase jerk ... tp pendarahan ni selang seminggu ... dh ckp ngan doc kera jaan .. die just ambik keterangan jerk ... pastu suh aku refer hospital hujung bln nie ... so tadi aku g jumpe doc kat spital swasta ... cite ngan doc tuu ... die check bawah , kate nye aku ade jangkitan kuman ... check uri , alhamdullilah uri dh kat atas ... so die rae pendarahan aku mungkin dari jangkitan kuman kat faraj ... skrg ni doc suh aku mkn antibiotik sementara sample keputihan aku anta ke lab ... 2 minggu lagi check up ... risau jugak aku ...
so tadi saje jerk google , ape effect die kt beby ... terkejut aki , bile bace beby leh kene jangkitan paru-paru yg teruk bile lahir nnt ... ya allah , ko lindungilah anak aku dari sebarang penyakit... semoga beby dlm perut dpt membesar dgn sempurna , sama2 membesar dgn kakaknya  ... amin , doakan saya ye kawan2 , moge anak dlm kandungan saya ni tidak ade ape2 jangkitan risiko ...

oh tadi scan lagi , nampak lagi yg beby dlm perut saya adalah boboi ... insya,allah ... sedang mencari nama yg sesuai supaya die boleh menjadi pelindung kepada kakaknya , dan menjadi seorang yg kuat pegangan agamanya ... serta menjadi seorg anak yg soleh .... amin

0 comments: